lørdag 5. februar 2011

akkurat no


Så sliter jeg som faen meg øreverk og har konstant vondt. Derfor har man bumull i øret og håper på at formen skal bedre seg. Jeg har vært til legen som konstanterte noe jeg allerede visste, jeg har Ørebetennelse. Jehu..


Rommet mitt ser faen meg ikke ut! Jeg har ikke rydda siden jeg kom hjem fra Trønderlagen og det har egentlig bare hopet seg opp. Nå er det for seint å gjøre noe med det, så når jeg kommer hjem fra jobb i morgen skal jeg love deg at det er forandringer på dette soverommet! Lett!!


Jeg har enda ikke fått hengt opp alle bildene mine enda, men jeg har ståltråd klart og trenger bare en tang, skal fikse de bildene på mandagen tenker jeg, sånn har bildene stått siden jeg flytta inn og det er ikke bra!




Og ikke minst så har jeg kosehylla mi med bilder av meg, søstersen, bestefar, fadderungen min og mamma&pappa. Jeg har også en Egyptisk gudestatue for fruktbarhet ser jeg. Stående fremme på hylla mi. NICE:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar