søndag 20. februar 2011

Harrytur til Sverige del 3: "jeg må ha mat"

Anita: "jeg må ha mat og klokka er snart 2. MÅ HA BIFF!!!"




Man kan ikke si annet enn at Cato måtte komme seg noe så faens fort ned trappen for jeg var faen så sulten og skulle ha det jeg bestandig spiser når jeg er her og shopper!


Jeg skal nemmeligen ha BIFF. Å betale 140 kr for en biff er ikke dumt, kanskje ikke det beste å ha chips ved siden av, men det er spisedagen min å da tar jeg chips om jeg vil ha chips. Når jeg hadde fått i meg maten min ar det klart for shopping og da måtte jeg innom stadium blandt annet for der har de sinnsykt mye billig trenigstøy:)


Så det ble en grå puma joggebukse denne gangen siden jeg har en svart i fra før.


Jeg kjøpte meg også en nydelig trenigsgenser fra Nike som også var på salg:)


Og en lang trenigsbukse siden jeg bare har en knelang, og det er kaldt å trene uten lange sokker så da ble det en langbukse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar