søndag 20. februar 2011

Harrytur til Sverige



HARRYHANDEL!!!


I går så dro jeg og Monge pluss en til fra Basen til Sverige for å handle noen småtterier. Vi tok ferjen fra Horten over til Moss og kjørte som bare juling for å komme til Sverige. Første stopp var da polet. Siden jeg ikke drikker så var jeg bare med til Systembolaget. Monge skulle ha Jegermaister og jeg skulle på do:P


Veldig viktig å huske mellommmåltidet selv om man her på handletur! Jeg fikk kasta i meg noe havregrynsgraut før vi dro, og da vi kom på båten var det mer mat, så da ble det den nye skyr, gult eple, kaffe og masse vann:) Supergreit å ha drikkeflaske for da veit man at maan får i seg vann iløpet av dagen!
Jeg var med:)


Cato fra skiftet mitt ble med


Og selvfølgelig var Monge med:)


Å vi startet hjemme kl 0900, da fikk jeg endelig liv i Monge slik at vi kunne begynne å fikse oss å være klar til å dra, jeg hadde allerede spist forkost, sminka meg, og fiksa turpose slik at jeg var klar. Jeg hadde nemmelig koka meg kaffe, fylt vannflaska mi, lagt nede kameraet mitt å var klar til å dra egentlig:)
SÅ vi kjørte rundt kl 9030 fra oss og stakk innom butikken for å handle noen småtterier, jeg fikk panta alle Pepsi Max flaskene mine som kom seg på en 49,50 kr! Så for de pengene kjøpte jeg meg skyr med musli og 3 gule epler. Jeg har blitt helt hekta på det den siste tiden:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar