lørdag 5. februar 2011

Handletur I sverige


Jeg fikk da handlet litt inn i kjøleskapet i form av Monster Low-carb. Smaker faktisk ganske godt og noen ganger trenger man ett lite koffeinkick for å si det sånn. SÅ dette har jeg i kjøleskapet sammen med det jeg trenger av annen mat som Grønnsaker, Joplait, egg, couscous og smør hehe.


Sånn ser da pakkene med karbonadekjøttdeig ut! Kjøpte jo nesten 10 kg med karbonadekjøttdeig og det er supert da! Jeg har nesten ikke plass til alt inne i fryseren min så jeg tiner opp en slik pakke, setter den klar og fordeler det i fryseposer på 100 gram. Smart!


Snowboardklær er ett must på vinters tid. Jeg finner ikke buksen min som jeg hadde sist vinter, så kjøpte meg ny sammen med en ny jakke og det kostet meg ikke mer enn litt over 500 kr tenker jeg. Grei pris det alts.


Stor og god Burton genser som jeg bruker nesten hele tiden, digg som f!!!


En pen og pyntelig "jentejakke" som er fra Fish Bone. Digger denne! og sært og ha noe i hvitt liksom. Men forandring fryder for å si det sånn!!


4 kommentarer:

  1. Anitaaaa, aldri tin opp og frys ned mat som allerede har vært fryst før. Hvis du ikke vil ha matforgifting selfølgelig. Det e bakteriebombe numbero uno, spes kjøttdeig ;)

    SvarSlett
  2. hahaha:P klarer meg fint jeg:P sånn kommer maten in til å bli når du flytter ned! jeg skal fryse,tine,fryse,tine alt:P mohahaha

    SvarSlett
  3. Fløtt ned å ja, såpass ja:P:P
    Are you talkin to me or ya sistah?? ;)

    SvarSlett
  4. haha trodde det var tone søstersen tone jeg:P haha men uansett så tiner jeg, fryser og tiner hele tiden jeg:P haha har ikke blitt sjuk enda:P

    SvarSlett