onsdag 16. februar 2011

Handletur siste del:P


Jeg handlet meg den skriveren som jeg hadde sett på via siden til Elkjøp og siden jeg besto teorien for billappen så synes jeg at jeg fortjente noe kos til meg selv:) Så det ble ny skriver og jeg er kjempefornøyd med den. Testet noen utskrifter og menyen i går, sinnsykt digg å ha skriver igjen!


Jeg kjøpte meg også den Digital scanneren for negativer og lysslides. Dette kjøpte jeg fordi jeg har en hel haug av negativer fra da jeg gikk på Medier og Kommunikasjon og brukte pappas gamle speilreflekskamera og fremkalte bildene selv. Pappa har også mange fine bilder fra da jeg og søstersen var mindre i negativer, så jeg har tenkt å digitalisere alle bildene som pappa har slik at jeg kan lage ett kjempefint fotoalbum ved en seinere anledning.


Sånn ser da stuen min ut no da. Det er litt rotete, men jeg har endelig fått mer lys på stuen min. Stålamper som lyser opp ganske bra. Jeg har jo ikke noen taklamper siden de som bodde her tidligere har tatt med seg de. Så jeg har brukt nattbordslamper for å lyse opp på stua og det er ganske fattigsmann belysning. Men nå er det problemet fikset:)


Micro måtte jeg også ha, slik at jeg kan varme opp mat istedet for å varme opp i panna hele tiden og ende opp med å spise tørt kjøtt hele tiden:P
Jeg fikk også tak i en støvsuger, men den har jeg ikke bilde av:P


Og mørkere gardiner, jeg har helt hvite inne på det ene soverommet mitt og det synes jeg blir for lyst hjemme hos meg, så ett par svarte gardiner er bare supert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar