onsdag 16. februar 2011

Handletur

Jeg og monge kjøpte oss håfarge. Han skulle ha svart og jeg skulle ha en mørkere brunfarge slik at jeg ikke har noe skille i håret lengre. Man ser jo hvor gøy det kan være:P

Jeg måtte også kjøpe meg en kam slik at jeg kan skille håret mitt på riktig måte når jeg skal ha skillen midt i hue.

Jeg tok da denne hårfargen å må nesten si at jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Jeg kommer nok til å ta ett bilde ganske snart slik at dere som leser også kan få se.

Mamma og pappa får skjeldent tak i badeskum hjemme i trønderlagen, så snill som jeg er så kjøpte jeg mange forskjellige slik at de har noen, jeg skal sende de oppover etter jeg og Monge har vært i Sverige for jeg skal kjøpe tobakk til mamma og pappa også. Så da kan jeg sende det sammtidig oppover.


Med tanke på hvor sinnsykt lite det badet jeg har så måtte jeg ha noen flere hyller og kurver som jeg kan henge opp på veggen. Jeg har ett bittelite skap som det nesten ikke er plass til noe i. Og jeg liker ikke at tingene mine ligger på gulvet og slikt. Så disse kommer nok til å bli smarte!

3 kommentarer:

  1. ah,shieet.. lure på kordan det badet ditt kjæm te å sjå ut når æ flytte nedover :o woah. legg ut bilde snart av den nye hårfargen da ;) ska farg håret i kveld æ og, tru æ... om æ gidde :p

    SvarSlett
  2. hehe jeg skal legge ut bilde så fort jeg får tatt ett. kanskje det kommer ett i kveld om jeg gidder å fikse håret mitt:P
    Skal du det? hvilken farge da??

    SvarSlett
  3. ehm, mahognybrun eller nå sånt tru æ den het.. ska legg ut bilde i mårrå ;)

    SvarSlett