mandag 14. februar 2011

Reisemål 2011, del 1: Jeg vil på SurfCamp




Jeg har plane om å dra til Portugal i sommer eller seinhøsten for å være med på SurfCamp!
Jeg tenkte jeg skulle benytte meg av 2 uker ferie, stikke ditt å ta Combocamp:

COMBOCAMP - 2 UKER MED INTENSIV OPPLÆRING
Dette er pakken for deg som ønsker å få det maksimale ut av surfeoppholdet ditt i Portugal ved at du gjennomgår både nivå1 og nivå2 kursene over 2 uker. I den første uken lærer du deg oppreisnings- og padleteknikk etterfulgt av en uke med nivå 2 opplæring der fokus rettes mot surfing i bølgeveggen, svingteknikk og riktig posisjonering i forhold til bølgen. I uke 2 vil du også få sett deg selv surfe ved at vi tilbyr videocoaching.
2 UKER
Inkludert:- 14 Overnattinger- 14 Frokoster- 14 Dagers utstyrsleie (våtdrakt + surfebrett)- Instruksjon (10 X 2,5 timer)- Transport til strendene (10 dager) - Organisering av utflukter- Fri disponering av campens fasiliteter: - badebasseng, fussball, tv, stort uteområde- 4 Yogaøkter

jeg synes dette høres utrolig spennende ut og kunne tenke meg å dra rundt: 1 august - 8 august
8 august - 15 august
15 august - 22 august
Når det er Lite vind, lite nedbør, gode bølgeforhold og høye temperaturer i vann og på land.

Om jeg skal dra i to uker så kommer det nok til å koste en rundt 10.000kr tenker jeg, så jeg skal begynne å spare nå etter jeg har dratt til Polen sammen med noen venner fra jobben. Jeg handla jo som en gal i fjor når det kommer til badetøy og shorts så da skal jeg benytte meg av tingene jeg handlet da skal jeg fortelle deg. Så om det er noen som synes dette høres spennende ut så er det bare å rope ut! Hadde vært koselig om flere ble med:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar