søndag 13. februar 2011

Interflora og Morsdagen

Jeg var innom Interflora her for noen dager siden og bestilte blomster til mamman min og mormor. Jeg fant da dette på deres hjemmeside;

"Blomster fra Interflora rett på døren og rett i hjertet!
Interflora hjelper deg å sende en blomsterhilsen, det er en hyggelig gave levert på døren når du selv ikke kan være tilstede. En kjærlighetshilsen, en takk, blomster for å glede noen, en oppmerksomhet eller trøst. En hyggelig overraskelse levert på døren med din personlige hilsen skrevet på et kort. Si det med blomster fra Interflora. Bestill i dag.
Søndag 13.februar er det morsdag og 14.februar er det Valentines dag. Bestill enkelt din blomsterhilsen her. Vi leverer din hilsen på døren - også på søndag!"


Jeg fant ut at den kunne være hyggelig siden jeg ikke har muligheten til å være hjemme på Morsdagen. Så bestilte blomster og kort til de begge, det som irriterer meg er at de har da kjørt ut blomstene iallefall til mamma på lørdagen, den 12 februar. Det er IKKE da morsdagen er. Morsdagen er i dag, Søndag og jeg bestilte slik at blomstene skulle komme på MORSDAGEN!

Men men, jeg skal ringe mamman min og forklare at den skulle egentlig komme på morsdagen, håper det er slik at mormor får den til riktig tid da iallefall.

Utenom dette så har det vært en helt sinnsyk uke. Jeg har enten jobbet kveldsvakter, dobbeltvakter eller nattevakter, nå er jeg på nattevakt. Fordelen med dette er jo overtidspenger og muligheten til å få langfri på slutten av denne mnd, men det har sin pris og jeg savner å ha en frihelg egentlig. Men det går nok greit til slutt skal man se.

Jeg har masse planer for denne mnd og reisemålene mine fremover, om ikke lenge reiser jeg bort igjen! Så kommer nok ett innlegg i morgen om målene mine da:D spennende sant?
Jeg har enda ikke hørt noe fra den dumme legen min anngående mitt kne, så jeg skal ringe å purre på dette også veit jeg.

Så Lørdagen min ble da en liten handledag:) Jeg var innom butikken som gir deg mer til overs å handlet blandt annet; to stålamper for stua, skohylle, peissett, masse badeskum som jeg skal sende hjem til mamma og pappa siden det er manko på badeskum å oppdrive på Coop tydeligvis, jeg kjøpte også en micro for oppvarming av mat og en støvsuger med ekstra poser. Jeg handlet 2 krydderplanter, 2 fine blomster for å ha i vinduet, masse slike opphengssaker for å ha sminke i på badet siden badet mitt er sikkert mindre en gangen min og sånn, og masse duftlys! Jeg skal ta bilder slik at dere kan se hvor fint det har blitt hehe.

Utenom det så har jeg fått ryddet på rommet som skal bli "kontoret" mitt. Jeg har kastet mesteparten av all papp som var der inne, jeg skal komme meg på en bindersbutikk eller noe for å handle meg multiskriver og jeg skal innom jysk for å kjøpe en databenk, stol og en bokhylle for en billig penge. Jeg skal også presse inn en liten sofa der inne, siden jeg skal også bruke dette som et gjesterom. Søsteren min kommer til å få det andre rommet som er vegg i vegg med mitt:)

Jeg har også fått meg noen brevvenner som jeg skriver til på daglig basis. Det er koselig. Skal fortelle mer om det seinere, og ja. Jeg må da fikse meg en "gjøremålsliste" igjen da.... Blir jo aldri lei av lister kan jeg tenke meg:P haha men det får bli etterpå. Jeg har andre ting jeg skal gjøre på nett også tenk! hoi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar