lørdag 5. februar 2011

Turen Til Kr.sand


Jeg og Monge bestemte oss da for å ta oss en tur til Kr.sand her sist helg, så vi pakka sammen noen småting og hoppa på toget. Vi måtte bytte tog da vi kom til Drammen, fy faen jeg synes Drammen er sånn en drittby. Sinnsykt SLUMM!!! Usj!


Meg og Jarris ute på byen i Kr.sand.
Faen jeg kan virkelig ikke bli tatt bilde av jeg alts. Er ikke fotogen for fem flate øre!


En pils på hele kvelden. Jeg har slutta å drikke så det var ikke noe spess.


mat må man også ha så vi stakk innom Amigos eller hva det heter og fikk oss en shitload med mat. DIGG som faen men ALT for mye for lille meg alts!
damn, jeg ser trøtt ut alts haha.

Maten min før jeg røra rundt alt og blanda sammen all dritten og monge som ser ganske så fornøyd ut egentlig hehe.


Var en sinnsykt konge tur til Kr.Sand. Jeg møtte mange gamle kjente og hadde det kjempegøy!


Neste stopp: Bergen!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig ut:) Det var synd vi ikke fikk til å treffes når du var her, var vanskelig å få tak i barnevakt. Men må få til noe nestegang!!:) -Wendy

    SvarSlett
  2. Hehe det var kjempekoselig:D Gøy å treffe folk igjen for å si det sånn:D Vi må møtes neste gang da vettu, sier i fra i god tid da:D
    klem

    SvarSlett