søndag 13. februar 2011

Gave til meg selv.

Canon Pixma MG5150 fra Elkjøp til 795,-
PIXMAMG5150
En velutstyrt multifunksjonsskriver for krevende utskrift, skanning og kopiering.
PIXMA MG5150 er et avansert og funksjonsrikt multifunksjonsprodukt med fem separate blekkassetter, automatisk tosidig utskrift og toveis papirmating. Rask tilgang til ønsket funksjon med hurtigbetjening og 6,0 cm TFT-skjerm. Skriv ut bilder i full HD-oppløsning fra digitalkamera, videokamera og lignende. Med denne multifunksjonsløsningen trenger du ikke lenger mer enn en maskin på ditt hjemmekontor.


Dias/Negativ-scanner, Clas Ohlson til 699,-
135-format. 5 megapixler. Gjør enkelt og hurtig om dine negativer og diasbilder til digitale filer. Bevar dine bilder sikkert på datamaskinens harddisk eller annen lagringsmedia. Drives via maskinens USB-port. Program medfølger. Passer Windows 7 (32-bit) / Vista (32/64-bit) / XPArtikkelnummer 38-3299

Er ikke det en plan? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe dette til meg selv i sein bursdagsgave jeg? Det er jo ikke dumt da:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar