fredag 4. februar 2011

jeg lever fortsatt

men jeg har ikke blogget noe særlig ser jeg. Har hatt en sinnsykt mye å gjøre, var hjemme hos mamman og pappan min i en uke, jobbet masser, vært i Kr.sand og jobbet mer og trent mer. Nå er jeg sliten og nesten lei og sulten og blakk... WHIIINE!!!

Anyways, jeg har kommet meg langt med treningen (som jeg er fornøyd med, men kunne vært bedre)
Jeg liker IKKE å være hjemme når jeg ikke kan spise hva jeg vil og skal spise (blir masse mat som mamman og pappan min vil ha og jeg liker mine faste rutiner og matvaner)
Jeg er OVER for GODT alt som har med tiden i Kr.sand å gjøre! Digg å være ferdig med tanker å slikt der, skal forklare mer seinere.
Jeg liker tanken på at søstersen skal flytte ned. Liker å skrive SUNN handleliste.
Digger tanken på at jeg har 9,6 kg med karbonadekjøtt i fryseren som jeg kjøpte i sverige. (Bilde av hva jeg kjøpte kommer også!) Jeg har masse jeg skal fortelle og masse som jeg skal gjøre. Nå sitter jeg på jobb og random babler i vei her ser jeg. Men noen ganger så skal man det også mener jeg da:)

Ting som jeg må oppdatere på:
- oppdatere om siste kinotur og filmene som jeg har sett i det siste
- vise hva jeg har kjøpt på amazon, kamera, sverigetur osv
- fortelle om trønderlagsturen min
- hvordan det går no og planer fremover

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar