onsdag 9. mars 2011

Da har jeg vært i Polen- Krakow


Inne på Birkenau


Meg inne i saltgruvene der jeg faktisk slikka på veggen for å se om alt var salt, og jammen sa jeg smør!!


Her står jeg og Cato utenfor porten til Auschwitz.


Meg inne i Auschwitz, Spesielt og en hel masse intrykk og få med seg her inne.

Dette er da meg og Cato uten for hotellet vårt i Krakow. Ganske spess ja, neida, dette er ett bygg som sto på baksiden av hotellet vårt. Vi måtte jo ta bilde av dette da.

Kan fortelle at dette var en ganske spennende tur med masse intrykk og slikt som jeg fortsatt sitter hjemme og fordøyer nå. Vi dro fra Gardermoen på fredagsmorgen og kom oss til Polen. Rett inn til hotellet vårt i Krakow hvor vi la igjen bagasjen vår før vi da fikk kommet oss avgårde sammen med pirat taxi duden som vi møtte på flyplassen. Vi dro den 2 timers lange turen til Auschwitz og var der inne i over 2 timer. Jeg fikk tatt en hel masse bilder, kanskje jeg skal legge ut flere i dag, jeg må nesten se det ann, uansett, så dro vi videre til Birkenau og var der en time før vi dro tilbake til hotellet og spiste litt. Vi var ganske slitne og sovna rimelig fort etter å ha sett ganske mange talkshows på Polsk tv.
På lørdagen dro vi inn til saltgruvene og det tok faktisk 4 timer, så vi spiste der inne og kosa oss før vi kom oss tilbake til hotellet og gjorde oss klare til å komme oss på strippeklubb. Vi var først innom Golden strippeklubb før vi dro sammen med noen engelske karer videre, så kjørte sjåføren vår feil og vi havna på horehus, der skulle vi IKKE være, så vi ikk taxidude til å kjøre oss til en annen strippeklubb som var awsome:)
Kvelden gikk som den gikk og vi kom oss hjem ganske seint. Opp om morgen relativt fyllesjuk før jeg da tok den 2 timers lange turen med tog hjem og spanderte på meg selv taxi fra byen og hjem. Over det så var dette en spennende tur og jeg gleder meg til neste tur som jeg skal på. Nå skal jeg bare legge inn resterende bilder inn på facebook og dele noen på www.deviantart.com på brukeren min der så er jeg klar til å gjøre noe annet fornuftig i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar