tirsdag 15. mars 2011

Gjøremålslista for i dag

1. sette over penger til en på jobb som jeg skylder
2. bestille reise til søstersen nedover til Tønsberg
3. bestille hjemmereise til meg selv i april
4. regne ut pengeforbruk denne mnd
5. skrive ut inspirasjonsilder
6. henge opp inspirasjonsbilder
7. snakke med mamma angående lån til bil
8. sjekke priser og bilforhandlere i Tønsberg
9 bære ut papp og søppel
10. hente posten
11. sjekke priser for oppkjøring og enkelttimer til kjøreskoler
12. ta oppvasken
13. rydde soverommet mitt
14. fjerne sminken min, ta en LANG dusj
15. skrive ut info angående PT's
16. Sette opp matplan, treningsplan og budsjettplan for denne mnd
17. lage mål til Mai
18. oppdatere treningsblogg og denne bloggen
19. legge inn bilder fra turen til Åndalsnes på face
20. sjekke opp nummer som ringer meg hver dag kl 11.00
21. Legge inn nr til rektor
22. skrive ut familiebilder som skal inn i rammer
23. lage recovery cd'er
24. Bestille tuneller på nett
25. alt inn på ekstern harddisk
26. formatere pc
27. Treningsmålsliste
28. utskrift av formbilder
29. støvsuge hele huset
30. Rydde opp på badet



Noe er unnagjort men har masser igjen da.
hver gang jeg får unna noe så er det nye ting å fylle på den forbanna lista. men jeg skal får gjort mesteparten i dag om jeg er flink:D

Update kl 21.21: Da har jeg bare 7 ting igjen på denne lista som jeg skal gjennomføre i morgen etter jeg kommer hjem fra jobb, nå skal jeg lage meg mat og ta en dusj før jeg kryper i køya! Flinke meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar