tirsdag 15. mars 2011

dagen i dag

Kan si at jeg synes jeg har vært noe effektiv i dag når jeg ser på den lista jeg har og ser hvor mye som er unnagjort. Jeg har noe igjen før jeg gir meg for kvelden med det som så fint kalles husarbeid. Jeg skal få vaska koppene, rydda badet og gangen pluss soverom før jeg skal lage meg kveldsmat som blir knekkebrød meg brunost og syltetøy og en varm kopp med te:) Kommer til å bli sinnsykt digg, jeg må også legge fram penger til bussen siden jeg ikke har fått fylt på busskortet mitt, men det skal jeg få gjort i morgen, jeg skal legge meg så tidlig som mulig siden jeg må opp kvart over 5 i morgen tidlig. Suger men sånn er det når man ikke har bil eller annen transportmulighet der jeg bor.

Dagen i dag har bestått av masse gjøremål og masse snakking over telefon og facechat med søstersen om alt og ingentingen. Godt å ha noen jeg kan syte til når jeg føler at hverken tid eller penger strekker til noe som helst. Noen ganger trenger man å syte litt og det har jeg da iallefall fått gjort i dag.
Ellers så har jeg brukt denne mnd på reise og være sammen med venner, føles snålt å tenke på at jeg sitter helt alene hjemme no, for meg selv og ikke engang Monge er her til å holde meg med selskap, men han kan ikke komme seg innover fra basen siden han ikke har tilgang til bil no. Og det suger balle. Men vi skal ned å se på bil iløpet av uken her, han skal kjøpe seg bil og jeg skal kjøpe meg bil. Jeg jobber med lappen og jeg skal bruke mine resterende småpenger som jeg ha på konto til å fikse billappen. Jeg kjenner jeg er veldig avhengig av den billappen nå og jeg klarer nesten ikke å ta bussen lengre, jeg er lei!!! Men håper jeg får en ordning på dette innen neste mnd iallefall. Da er det en ting mindre å bekymre seg for og stresse med for å si det sånn. Da er det generell studiekompetanse og annen utdanning som teller mest, jeg må finne ut hvordan jeg skal gjøre ting og hva jeg tenker da på å studere, vi får se!

Uansett så er jeg hjemme nå denne mnd, jeg skal ikke noen steder utenom å stikke på jobb. Her er det sparing for alle penga og ikke noe morro hehe.

Så nå blir det nok flere oppdateringer skal du se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar