mandag 21. mars 2011

Ganske fornøyd med dagen

Jeg er ganske fornøyd med denne dagen, mer enn hva jeg trodde jeg skulle være. Jeg hadde kjøretime i dag. Min første kjøretime i Tønsberg med kjøreskolen her nede, så jeg tok bussen inn til byen og var ganske nærvøs, supert at jeg har en søster som også holder på å kjøre opp som også hjalp meg til å roe nervene litt iallefall.


Da jeg satte meg inn i bilen så var jeg ganske rolig, kjørelæreren min var kjempehyggelig og timen gikk kjempebra for å si det sånn! superfornøyd!! Jeg fikk også en ekstra time med kjørelæreren selv om jeg bare betalte for den ene timen, snakk om flaks jeg har da! Så alt gikk bra, jeg er fornøyd selv om det er noen småting jeg må bli bedre på for å si det sånn. Men gleder meg til neste kjøretime som da er på fredagen. Det skal gå kjempebra, for da skal vi kjøre utenfor byen også. Sånn at jeg kan lære meg noen tips og triks på slik kjøring, så det skal gå så bra skal dere se!

Gleder meg og ser frem til Oppkjøringstimen min, som jeg får melding om over sms når blir, jeg tenker meg at jeg består den, kommer hjem til trønderlagen og kjører rundt på mamma og pappa med bilen til mamma, og kommer meg i banken for å da ta opp lån slik at jeg kan kjøpe meg bil.



Håper det blir en slik en på meg snart!!!
Å når jeg og søstersen stikker ned til tønsberg igjen så skal jeg innom en butikk og da kjøpe meg bil slik at jeg har det når hun er her nede. Damn som jeg gleder meg til å få lappen!!!

måtte jo legge inn ett klysebilde da:P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar