torsdag 31. mars 2011

LeanGains

jeg har nå begynt på dette programmet fra www.leangains.com:

11.30-12 AM or 5-15 minutes pre-workout: 10 g BCAA
12-1 PM: Training
1 PM: Post-workout meal (largest meal of the day).
4 PM: Second meal.
9 PM: Last meal before the fast.

Jeg venter fortsatt på mail fra leangains, men jeg forstår at det kan være stressende og sikkert mange som sender mail og spør om alt mulig rart også. Så jeg venter i spenning og i mellomtiden så bruker jeg dette programmet og tar ett helkroppstreningsprogram denne uken for å få fart på musklene litt hehe. Jeg har jo muligheten til å trene på jobb så da passer denne workout’n perfekt. Jeg kunne tenke meg å trene etter prinsippet:



Early morning fasted training

Here’s a sample setup for a client that trains early in the morning and prefers the feeding phase at noon or later. Read this for details regarding this protocol.

6 AM: 5-15 minutes pre-workout: 10 g BCAA.
6-7 AM: Training.
8 AM: 10 g BCAA.
10 AM: 10 g BCAA
12-1 PM: The “real” post-workout meal (largest meal of the day). Start of the 8 hour feeding-window.
8-9 PM: Last meal before the fast.

Men siden jeg har lappen og ikke bil og jobber dagvakt så er det vanskelig og få trent fra 6-7 om morgenen når jeg egentlig må ta bussen kl 0550 for å komme meg på jobb til 0800. Men det skal bli bedre når jeg får meg bil så da kommer jeg til å trene med dette programmet når det kommer til spising istedet. Ganske greit program som jeg liker iallefall.

Ellers? Jeg har fått pakken min fra www.gymgrossisten.no no da:)

Sinnsykt digg! Nå har jeg liksom alt jeg trenger for mitt nye treningsprogram! Det eneste negative jeg kan si om BCAA-pillene fra www.gymgrossisten.no er at de pillene er ganske store, så her kan jeg ikke ta en neve (3Stykk) på rappen, men kanskje like greit. Så nå har jeg BCAA i både piller og pulverform. Noen ganger kan det være enklere med piller. Har iallefall planer om å ta med pillene når jeg drar hjem til trønderlagen iallefall.

Jeg kan da vise en liten oversikt over hva slags kosttilskudd jeg bruker i løpet av dagen da:

  • BCAA i pulver og pilleform
  • Ibux ( om jeg får vondt i hodet eller noe
  • B-kompleks som skal hjelpe mot kviser blandt annet
  • Omega 3
  • BRENN fra TechNutrition
  • Ginseng for de dagene jeg ikke føler meg på topp
  • kalsiumtabletter siden jeg ikke liker melk
  • Annet som ikke er bilde av: Cocosa til steking og på brødskiven, SPREK fra TN eller Proteinpulver fra www.proteinfabrikken.no

Det er hva jeg bruker av tilskudd. Jeg har også en boks med Creatin i skapet. Men dette skal jeg begynne med når jeg starter opp med 5×5 styrkeprogrammet mitt tenkte jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar