tirsdag 29. mars 2011

Jeg har fått lappen!!!




Jeg har fått lappen!! Jeg kan ikke uttrykke hvor sinnsykt gla jeg er i dag! Jeg har levd på en rosa sky i dag og tror nesten jeg ikke har vært så gla på lenge! Jeg må bare få takke kjøreskolen min og min fantastiske kjørelærer, søsteren min som har støtta meg som faen og backa meg opp når jeg har vært nervøs, og selvfølgelig den hyggelige sensordamen som jeg kjørte med! Nå skal jeg hjem til Trønderlagen, ta meg opp lån og kjøpe meg bil! Gud som jeg gleder meg til å få kjøre alene!!!
En ting som jeg kan krysse av lista mi over store ting jeg skal gjøre dette året!

JEG KAN KJØRE BIL!!!


2 kommentarer:

  1. Lovin' it!! Der har du igjen for strevet, fult fortjent! Du e så flink vænnis<3

    SvarSlett
  2. Tusen takk vennen min! Åh det er digg å være ferdig med det iallefall. Å se resultat av innsatsen min og være ferdig med strevet!
    Bare vent! Jeg kan tenke meg at du har lappen iløpet av neste mnd!!
    Masse gla i deg vennen min<3

    SvarSlett