onsdag 23. mars 2011

ting og tang

I dag har jeg vært flink og kommet meg opp kl 15.00 siden jeg jobba nattevakt og kom ikke hjem før klokken var 09.00 i morges så synes jeg det er ganske bra. I dag har jeg egentlig bare slappet av hjemme og kosa meg. Jeg har jobbet hele dagen med ett innlegg som handler om barn og fedme som jeg har postet på treningsbloggen min. Om dere vil lese så er det bare å gå inn på www.atarien88.treningsblogg.no Jeg har begynt med ett tema som jeg skal ta opp hver uke og denne gangen var det fedme jeg valgte å skrive om. Jeg har mange tema som jeg kommer til å ta opp. Dette er mest for diskusjonens skyld.

Ellers så har jeg spist middag og gjort noe av de tingene som jeg har skrevet ned på gjøremålslisten min. Jeg har noen flere ting jeg skal gjøre i dag og en del jeg skal gjøre i morgen. Gleder meg til å jobbe videre med listen min.

Så nå er det noen flere oppgaver før jeg knekker igang med listen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar