søndag 27. mars 2011

oppdateringer

Jeg har som jeg ser værrt sinnsykt dårlig på oppdateringer denne uka ser jeg. På fredagen slutta jeg på jobb til klokken var 22.30 og en kompis av meg kom å henta meg for vi skulle ha spillekveld hjemme hos meg. Da vi kom hjem laga jeg middag til han så han fikk noe å spise, så dusja jeg og flidde meg opp litt før vi gama noe Nintendo Wii og den nye Nintendo DS som er 3D liksom! Super awsome håndholdt spillkonsoll, men koster litt mye for min del enda da, så får se når jeg får litt penger igjen så kanskje det blir en på meg også!
Den har sinnsykt fint design, 3D effekten fungerte som bare juling, men det er noe du må spille alene, du kan ikke sette deg ved siden av å se på noen andre spille for da mister du den 3D effekten som konsollen har da. Men ja, vurdering å kjøpe den for å si det sånn!

Ellers så snakka jeg og Magnus masse sammen, det var kjempekoselig og det blir kanskje en liten date neste uke, for da har vi begge frihelg, det skal bli digg som juling!

På lørdagen måtte jeg på jobb for jeg skulle jobbe en vakt for en kompis som skulle til Danmark. Så jeg took på meg den superawsome uniformen min og var klar til å jobbe en 12 timers nattevakt, natt til søndag.Men ja, jeg fikk gjort ganske masser da jeg var på jobb da, sjekket opp vaktene mine, søkte meg avspassering til når jeg skal ta oppkjørngstentamen, sett at jeg har fri på mandagen YEAH! og sjekket opp ferie og hjemmereise til Trønderlagen for Komfirmasjon til søskenbarnet mitt.

Men back til story. Ja, jeg jobba og søndag ( i dag) stakk jeg og kjørelæreren min å kjørte litt rundt omkring og tok en kjørerute som blir brukt på oppkjøring. Jeg liker faktisk å kjøre bil no. Jeg er mer rolig, jeg tar det med ro og jeg kjører ganske bra. Kjørelæreren min gav meg ett ark om Sikkerhetskontroll, slike ting som jeg må kunne om bilen til jeg skal ha oppkjøringen. Det er supersnilt. SÅ på tirsdagen så har jeg tentamen da. Sweet.

I morgen skal jeg trene, lage mat og kose meg med tridagen og være uthvilt og klar til tentamen min. Gleder meg. Jeg skal også oppdatere litt på den andre bloggen min etter jeg har laga meg middag no da. Jeg skal lage meg proteinpizza:) Har ikke spist så mye i dag så det må jeg gjøre! Ellers så er det bare å sjekke den andre bloggen min, treningsbloggen. Jeg har skrevet en artikkel angående fedme blandt unge i dag, linken er her: Artikkel om fedme blandt unge i dag. Gjerne ta en tur innom og kommenter sånn at jeg kan få høre synspunkter som andre har.

Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar