lørdag 19. mars 2011

rart

Jeg har ikke vært hjemme siden torsdagen, jeg har da vært på basen og jobba eller på basen og sovet. Jeg vil heller være hjemme, men jeg jobber jo daghelg denne helgen så jeg har da faktisk ikke noen mulighet til å komme meg til og fra jobb med bussen. Derfor synes jeg at bussforbindelse fra byen til Mågerø suger balle.
Jeg gleder meg så sykt til jeg kan selv kjøre til jobb i min awsome car som jeg skal kjøpe meg. Det er sinnsykt mye lysere ut på lappen-fronten for tiden. Jeg har snakket med kjøreskoler, tatt teorien, skal ha kjøretime neste uke og tenker meg at jeg skal kjøre opp før den 11.mars, håper jeg da! Så det er egentlig bare å tenke over min egen kjøring, ta kjøretimer og bestille oppkjøring og dra hjem til trønderlagen og ta opp et billån slik at jeg da kan kjøpe meg bil med en gang jeg og søstersen kommer til Tønsberg igjen. Høres ut som en bra plan, synd at det er lite penger på konto denne mnd, det suger max, men det er ikke mye jeg kan gjøre med det desverre. Jeg får spare og bruke kredittkortet mitt litt da, det suger, men annet har jeg ikke å gjøre.
Jeg skal også tenke på ett nytt treningsprogram faktisk. Leser masse om det på nettet, men som tidligere nevnt på denne bloggen så skriver jeg om all treningen min på treningsbloggen min no for tiden.
Formbilder og formsjekk blir tatt på sødagen når jeg kommer hjem fra jobb tenker jeg. Så er det å se hvilke muligheter jeg har da for annet. jepp.

Ellers så er det ikke mye å nevne på fronten her iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar