mandag 20. februar 2012

Bursdag!!

Som dere kanskje veit så hadde jeg bursdag her den 6 februar! Samme som Samenes Dag! Så gratulerer til meg og alle samene med dagen som har vært hehe. Jeg fikk da en liten overraskelse fra søstersen! Hun hadde kjøpt masse bursdagsgaver til meg!!!!

To store poser med masse gaver til bare meg! Snille søstersen!

Her er da alle tingene som lå oppe i de to posene!




Jeg fikk to slossespill av søstersen! Jeg fikk Tekken til min Nintendo 3DS som jeg fikk av søstersen til jul og jeg fikk UFC 3 siden jeg er veldig opptatt av å trene MMA og se på MMA på tv!


Jeg fikk ikke bil men jeg fikk en genial nøkkelklippe som passer perfekt til meg! Nintendo for the win!!


Jeg er veldig dårlig på å kjøpe meg undertøy og det er veldig kjedelig det jeg har, så søstersen kjøpte noen konge hotpants til meg!!


Og siden søstersen er så gla i meg så fikk jeg sjokolade:D


Jeg elsker duftlys så jeg fikk iv vanilje og sjokolade! De lukter kjempegodt uten å bli intens og de passer da å ha på hylla mi over sengen:D



Neglelakk i lilla!!!


Ringer som passer meg, hårstrikk og make up! Genialt!

Jeg fikk også en kjempe god duftspray og masse te! Digger te!!!


Og til sist, men ikke minst så fikk jeg en nydelig tunika! Gleder meg til helgen kommer for da blir det denne!!


Så jeg må bare igjen si til søstersen, tusen takk vennen min! Du er så snill og god mot meg at jeg blir helt rørt! Du finner ting som passer meg perfekt! Kjempe gla i deg og tusen takk lille vennen min! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar