fredag 24. februar 2012

Dagens lille netthandel



Tanita UM-075



TANITAs enkleste modell med de vanligste funksjoner.
• Fettinnhold i prosent
• Muskelmasse i kilo
• Vanninnhold i prosent
• Visceral fat (fett rundt magen)
• Athlete mode - nøyaktig avlesning for trente personer
• Gjestefunksjon
• 4 minneknapper (her lagres personlig data for fire personer)
• Egen funksjon for barn
• Maks vekt = 150 kg

Fikk kjøpt meg en ny vekt fra x-life.no, så her får jeg alt jeg trenger: fettprosent, muskelmasse i kilo osv! Så gleder meg til denne dumper ned i postkassen min!
Det er store frodeler med dette, jeg kan sjekke min egen fettprosent uten å reise land å strand for å finne sted som kan sjekke dette, og jeg har stor oversikt over fremgangen min når det kommer til treningen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar