mandag 20. februar 2012

Ny blogg som dere må sjekke ut

Jeg er ofte ute på nett og sjekker andre blogger for å se om jeg finner noen som kan skrive spennende og fornuftig om ting som jeg liker, så jeg fant Helene drage sin blogg www.helenedrage.com og denne bloggen liker jeg! Hun blogger da om livet generelt og trenigen hennes, ikke bare det! Hun tar også opp viktige tema som man kanskje ikke har tenkt over! Så jeg annbefaler alle sammen å ta en titt innom bloggen hennes!

Her da tatt fra bloggen www.helenedrage.com

Hvem er Helene Drage?

Navn: Helene Drage

Alder: 23 år

Status: Samboer og forlovet med Mats Sommer

De viktigste personene i livet mitt kan du lese om HER!

Om meg: Jeg er en sprudlende og impulsiv jente med bein i nesa og mine meningers mot! Fantasifull, drømmende, romantisk, mystisk og to sider av samme sak er alle stikkord som er blitt brukt for å beskrive min ringe personlighet. Jeg prøver å forme livet etter mine egne tanker, selv om de ikke alltid passer med alle andre syn på ting. Jeg er den fødte romantiker, samtidig som jeg utrolig kynisk. Jeg tror at sex og kjærlighet ikke behøver å være det samme, jeg har sterke meninger om det meste, og er ikke redd for å vise det, selv om hele verden skulle være uenige med meg. Jeg vil skape mine egne definisjoner, mine egne regler og mitt eget liv, jeg tror livet er hva man selv gjør det til! Jeg elsker å lese bøker, helst om magiske og fjerne verdener som kan ta meg vekk fra hverdagen for en liten stund, og jeg elsker å skrive selv, så hva er vel bedre enn min egen blogg?

Bor for tiden midt i Tigerstaden sammen med min fantastiske kjæreste og samboer, og mine tre nydelige pusekatter, Eros Casanova, Hera Fortua og Herkules den lille! Trives veldig godt i hovedstaden, jeg er nettopp ferdig med min Bachelor i antikk historie, og jeg jobber som bedriftskonsulent hos Netcom! Jeg og Samboeren forlovet oss i 2011 og planlegger bryllup i 2013, dette kan du lese mer om under bryllupsfanen:)

Hva blogger jeg om;

Gjennom bloggen her vil dere få et innblikk i mitt liv som den jeg er. Jeg spiller ikke skuespill, og det du ser er det du får. Enkelt og greit! Jeg blogger mye om mine meninger om aktuelle temaer, litt om min hverdag, og stadig mer om mitt og Samboerens treningsprosjekt, der målet er å stille i body fitness konkurranse våren eller høsten 2013! Gjennom denne bloggen vil du få et innblikk i min verden og min tankegang, som absolutt ikke er så logisk som jeg selv skulle ønske til tider. Kvinner er, ifølge min samboer, ikke skapt til å være logiske og logikk kan deles inn i to; kvinnelogikk og vanlig logikk! Her vil du kunne lese om sterke meninger, og mitt liv som Superkvinne i Norges hovedstad! Jeg skriver det andre tenker, men ikke tørr å si høyt!

Helene Drage kan kontaktes på Helenedrage@live.no!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar