onsdag 29. februar 2012

Team Total Package!


Mandag var virkelig gla'dagen min!
Jeg fikk mitt trening og kostholdsprog fra min Coach Marianne Aas Krog! Jeg har ventet en stund på dette og var veldig ivrig etter å komme jeg igang! Så mandagen satt jeg meg ned å leste igjennom hele planen jeg fikk. Både stryke og kosthold! Siden jeg var opp ganske tidlig så fikk jeg kommet meg på butikken for å handle de matvarene jeg trenger! Jeg likte veldig godt at jeg har muligheten til å drikke kaffe, saft og Pepsi Max! jeg er en Junkie når det kommer til kaffe og Pepsi Max så det passet meg veldig bra!!!!

SÅ på butikken dro jeg. Jeg stakk innom Meny, selv om det er generellt dyrere der enn hva det er på Kiwi og slikt så går det egentlig bare på å finne de produktene som passer MEG!

Dette er helt utrolig! Jeg bruker bestandig EKSTREMT mye penger når det kommer til mat, en når jeg handlet nå for en uke, så fikk jeg utrolig mye for pengene!
Jeg handlet da:

3x Mager Kesam
2x Cottage Cheese
1 stor pose ris
2 stykk avocado
1 pakke med egg
1 stor pose med kyllingfilet
1 pose mandler
1 boks med riskaker
1 pose havregryn
1 boks med nøtter

Til sammen for alt dette så kom det seg på en underkant av 400 kr! Jeg ble sjokka da jeg sto inne på butikken! Denne diet kan jeg like! Jeg har store valgfriheter når det kommer til hva jeg skal spise til de forskjellige måltidene, slik at jeg ikke blir lei av å spise det samme hele tiden. Og med tanke på at jeg nå ikke kjøpte lakseskiver, siden jeg hadde dette i fryseren sammen med brokkoli så kan jeg da regne med at jeg bruker vel en 400-500 kr i uka på denne maten. Posen med kylligfilet rekker jo en stund, det samme gjør jo havregryna og eggene! Så dette er kjempebra!!!


Styrkeprogrammet
(bilde fra www.totalpackage.no /Marianne)

Jeg leste nøye igjennom treningsplanen som jeg fikk! Jeg har da 4 styrkeøkter i uken hvor jeg skal a trene tungt med RPE-metoden og MYO reps! Jeg satt meg inn i dette, så på nett både på nih.no og youtube for å få oversikten over hvordan de forskjellige øvelsene gjennomføres. Jeg har ikke noen særlige kardioøkter siden jeg trener ganske tungt og har Pole dancing og MMA som jeg også trener, men jeg kunne trene intervaller 2 ganger i uka om jeg hadde veldig lyst til dette. Jeg kommer til å følge det treneren min har satt opp slik at jeg får de resultatene jeg ønsker meg.

Så siden jeg har dagvakter denne uka, så snek jeg meg til en runde trening på jobben før lunchtidene på jobb. Da ble det følgende:

Skulderpress, stang 6 reps @ RPE 8-9, -10%

Skulderpress sittende, hantler

Sidehev, hantler

Fremoverlent sidehev/ro, rear delt

Rotatorcuff liggende, lett

Dips for tricpes

Utfallgange, lettere stang/hantler

Liggende lårcurl et og et bein 10 reps @ RPE 8-9, -5%

Liggende beinhev med bekkenløft

Planke med vekt, maks 1 min skal du klare å stå – 2 x maks tid

Jeg kan si at det var en sinnsykt digg økt og jeg kjenner det fortsatt i lårene etter utfallene, men er sinnsykt fornøyd og gleder meg til å trene igjen i morgen med mer styrke!

Som jeg har merket nå så er jeg supermotivert for denne treningen og det er så mye enklere for meg når jeg har program som er tilpasset meg og noen som kan hjelpe meg underveis når jeg har spørsmål til gjennomføringer osv.

Jeg skal nå trene de dagene fremover nå og fredagen skal jeg ha meg en liten formsjekk for meg selv, slik at jeg kan se om det er noen små resultater. Jeg har fått pakken min fra x-life med vekten min som jeg skal teste på fredagen så gleder meg til å se om det er noen resultater fra de målene jeg har fra før jeg startet!

Så nå skal jeg sjekke igjennom øvelsene for i morgen, sjekke mail anngående bildene til Pole Dancingen på mandagen, så er det å få i seg en haug med vann og oppdatere matplanoversikten min før jeg skal legge meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar