onsdag 29. februar 2012

Pole dancing: Egentrening

På mandag så var det egentreningsdag klokken 1700 i The Pole Room Studios i Tønsberg og jeg måtte da selvfølgelig kaste meg med! Jeg hadde tenkt å få tatt ganske mange bilder med mitt kamera, men da jeg skulle begynne å ta bilder la jeg merke til at jeg hadde jo ikke noe minne igjen, som da var at jeg hadde glemt å ta med meg minnekortet selvfølgelig. Så det ble tatt noen bilder da med mobilen min.



Meg

På egentreningen så var det 3 stykker som kom. Meg, Nina og Chriss. Kristina viste oss noen moves som vi kunne øve på, og jeg testet ut det jeg har vært mindre bra på som å feks sitte. Så den nailet jeg da på mandagen som dere kan se!

Chriss



I løpet av treningen så kom det også en elev fra VGS som går Medier og kommunikasjon som lurte på om hun kunne få ta noen bilder til ett prosjekt som hun drev med. Selvfølgelig kommer det en lovende fotograf den dagen jeg har minimal påkledning og NULL sminke på ( siden jeg hadde vært til hudpleier) men sånn er jo livet og jeg er ikke så fisefin på det så det var jo ikke noe stress!

Nina

Så jeg hadde en kjempekoselig kveld med trening på de ulike spins som vi har lært, overganger, måter å sitte på og også supermann!
Jeg oppdaterer på Pole dancing fronten når jeg får lastet opp de videoene jeg fikk tatt av de ulike øvelsene og når man får bildene som ble tatt av den unge medier og kommunikasjons-eleven.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar