onsdag 15. februar 2012

The Pole Room

Da var det på tide med en liten oppdatering fra denne fronten også da kanskje?
Jeg har ikke gjort veldig mye spes. den siste tiden. Jeg har vært hjemme til mamma og pappa i trønderlagen en liten uke og feiret bursdagen min. Fikk møtt masse slekt og noen venner. Neste gang jeg skal oppover så skal jeg sørge for at jeg har mere tid sammen med venner iallefall.
På bursdagen min og samefolkets dag så jobbet jeg dagvakt og var på Pole Dancing. Det var kjempekoselig! Jeg og søstersen skulle egentlig ut å spise den dagen, men ja. Sliten etter jobb og trening så vi holdt oss hjemme og kosa oss med en film istedet.
Jeg har trent masse men kom til en liten bråstopp her på torsdagen, har blitt dausjuk, men kommer meg på jobb uansett. Ikke at jeg har noen energi til noe som helst. Så jeg drikker superte som jeg kjøpte på Sunn kost og håper jeg blir bedre.

Jeg har faktisk av alle ting vært på undertøysshopping. Det er noe jeg hater aller mest av alt. Jeg kommer inn, ser ingenting jeg liker og det jeg faktisk liker er i for liten størrelse. Jeg har sjekket på Cubus, H&M osv men det er ingen butikker som selger BH i min størrelse tydeligvis. Men jeg fant Lindex. Ikke at de hadde så sinnsykt mye utvalg men jeg fikk iallefall kjøpt meg noen BH'er som faktisk passer! Herregud det er en lettelse. Det ble da 2 stykk tshirt BH, en i svart og en i hvit. Så handlet jeg også en blonde BH i svart i min størrelse også:D og da ble jeg fornøyd. Siden det var Valentines i går så handlet jeg også lange svarte strømper, noen nice hotpants og hofteholder. Bare fordi jeg kunne. Feiret jo valentines day hjemme på sofaen med Big Bang Theory og te. Men jeg liker det fordi om jeg da!

Annet? Jo masse har skjedd på treningsfronten, iallefall adm.sted. Jeg har snakket med en ny coach som skal hjelpe meg med BF og har snakket en del med henne, jeg ser jo selv på bildene at jeg trenger mye mer volum og en 10-15 kg mer hadde jo ikke vært å se bort ifra det. Coach'en min var enig der og vi kom til en avtale at hun skal hjelpe meg med treningen min. Jeg har da sendt mail med informasjon, formbilder, mål og fremtidsmål sånn at hun skal sette sammen både trenings og dietplan til meg. Jeg har mest lyst å gjøre slikt selv, men jeg stoler heller på noen som har ærfaring og vet hva de driver med. Jeg leser jo mye om trening og kosthold og tenker med meg selv at en utdanning innen PT kunne ha vært no, men jeg har ikke tyngden akademisk til dette, så planen er da å ta utdanning på dette over nett om det er mulig:D

Og til Pole Dancingen!!! Herregud her er det masser som har skjedd! Jeg har snakket med min instruktør og hun ønsker at jeg kan ta meg av hjemmeside og slikt når det kommer til The Pole Room! Jeg takket jo selvfølgelig ja til dette og er på saken! Jeg har allerede kommet med en del forandringer til både design og den informasjonen som er på hjemmesiden som her nå. Dere kan sjekke den ut på www.thepoleroom.net . Jeg har også fått ansvaret å komme med nye ideer til hjemmesiden og ting vi kan finne på osv og derfor har jeg da startet The Pole Rooom's egen blogg! Dere kan sjekke den ut på thepoleroom.blogg.no. Siden hjemmesiden er under konstruksjon så finner dere all den nyeste informasjonen ang. timer, nye ting som skjer osv.

Nivå 2 er fullført med Pole Dancingen og om 3 uker er det start på nivå 3. Jeg gleder meg ! Jeg har det sinnsykt gøy på disse timene og læringskurven er høy! Mestringsfølelsen har ikke vært bedre og jeg koser meg virkelig på treningene!

Det som kommer nå er at vi skal ha en Burlesque-kveld i Tønsberg! Da kommer det en frøken med navn Mari Sletten som skal holde kurs! Så om dere følger med på thepoleroom.blogg.no så kommer det informasjon om oppmelding, det kommer bilder og video fra kurset når det er gjennomført.

Så alt i alt så går det ganske greit med meg egentlig. Skal ikke klage:D
Gleder meg max til å komme i gang med nytt treningsprogram, jeg har masse å gjøre med hjemmesiden og med bloggen til The Pole Room og jeg leser virkelig på generell studiekompetanse og jeg har det fantastisk.
Jeg skal oppdatere bloggen min når jeg kommer hjem fra jobb med bilder fra den lille festen vi hadde hjemme hos meg på lørdagen og generelt noen bilder fra dagene som har vært!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar