tirsdag 21. februar 2012

Gave til meg selv i fremtiden!


MMA BABY!!




Jeg har bestandig digga MMA og jeg begynte på Team Spirit Kampsportsenter og begynte å trene MMA der. Jeg har bestemt meg for å lage "belønninger" til meg selv etter hvert som jeg får mer og mer muskler med det nye programmet mitt. Så til sommers så skal jeg kjøpe meg UFC bikinis!!! Dette er da en belønning om jeg gjør det bra og har de resultatene jeg forventer av meg selv! Så dette er motivasjon!!!

















Enda litt usikker på hvilken farge jeg skal ha. Om jeg skal ha svart eller rød? Noen som har tips? Om jeg er VELDIG flink så kanskje begge? Vi får se! Uansett så skal jeg train hard sånn at jeg kan få min lille belønning til meg selv!!





















Ikke nok med at jeg fant dette, jeg skulle handle meg noen bøker over www.amazon.com, og jeg fant det jeg var ute etter, fant også noen bøker om MMA og Fighterdiets og slikt, siden jeg har veldig lyst til å studere til å bli personlig trener så tenke jeg at dette kunne være spennende lektyre! Så jeg handlet noen bøker på dette tema sammen med det jeg allerede var på utkikk etter, og det var da en bok som heter "7 weeks to getting ripped" og den nye boken til Kat Von D. Jeg har også sett etter studiemateriell til skolegang, men det blir så fort jeg får svar fra rektor ved Rygge anngående 23/5-regelen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar