mandag 27. februar 2012

Hudpleie


I dag har jeg masser jeg skal gjøre og jeg føler jeg har alt for liten tid. Men jeg skal prøve å komme meg igjennom dagen med å ha gjort mesteparten av hva jeg skal.
Uansett, begynner da å fortelle om turen min til Kilen Velvære.

Jeg har i den siste tiden slitt med en del kviser, både panne og hårfestet. jeg snakket med en hyggelig frøken fra Kilen Velvære som tilbydde gratis hudanalyse. Så jeg og søstersen tok turen ned i dag. Jeg fikk masse god infromasjon fra damen og jeg fikk også handlet meg noen produkter som skal hjelpe for huden min. Jeg skal teste disse produktene nå i en uke før jeg skal på ansiktspeeling mandagen som kommer! Så dette skal bli spennende å se om det hjelper.

Det jeg fikk var da iallefall
*Clarifying Facial Cleanser
*Soothing Toning Lotion
*Essential Daily Defence Creme SPF15
*Evening Restorative Complex

Så jeg skal teste dette her nå og gleder meg til å starte opp å se om jeg får noen forbedringer i hudproblemene mine!
Jeg skal poste ett innlegg med før og etterbilder fra når jeg begynner på dette og til jeg får tatt denne peelingen sånn at man kan se om det er noen stor forandring!




Nå skal jeg sette meg ned å jobbe med treningsprogrammet mitt iallefall! Jeg fikk programmet mitt fra min coach i dag, skal oppdatere ett eget innlegg for dette etter treningsrunden min!

Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar