mandag 22. juni 2009

Den store bakedagen:D


På lørdagen fikk jeg besøk av Connie. Vi skulle bake masse stæsj. Vi hadde planene klare.
Det vi skulle bake var: ProteinBoller, ProteinBars, ProteinKaker og ProteinPizza!

Her er da jeg da, står å rører som er riktig flink husmor:P
img2832


Vi lagde sunn pizza med speltbunn, karbonadedeig, paprika og løk. hehe. Ble sinnsykt konge! må være den beste pizza jeg har smakt i mitt liv. Jeg og Connie klarte å presse i oss en halv pizza til sammen mens vi baka å smakte på alt annet vi laga:P
img2835


Jeg hadde sinnsykt store forhåpninger til de ProteinMuffinsa vi skulle lage, mente at de måtte jo bli Uber Bra! Elsker muffins, kesam og sjokolade! Hva kunne gå galt da liksom?
img2837



ÆSJ!!!! FUCK MUFFINS! ser ut som involler røska ut av døde mennesker. Men pizzaen ser bra ut da. FØKK sunne muffins!
img2845


ProteinBollene er Ubermax gode! Bikkja var også ganske gira på disse!
img2850


Vi baka masser! Hadde det kjempekoselig! Connie sitter da å spiser (som vanlig) hehe.
img2841

2 kommentarer: