lørdag 13. juni 2009

sommer, helg og kos

Sinnsykt koselig å sitte ute på verandaen å kose seg med en kopp kaffe i finværet!
Nå er vi kommet hjem da fra gården jeg, kjærest og Aron. Sinnsykt koselig der oppe og kunne tenke meg å være der lengre, men kjærest ville hjem for å dra på fest til en kamerat da. Kan jo ikke være alene oppe på den store gården, så jeg ble da med hjem. Sitter å betaler regninger for å få de unna. GODT å slippe å tenke på de på mandag unsett nåt jeg skal ut og handle meg noen klær:D Det er faen meg lenge siden!

Planene for dagen er følgende:
- Bak up av bildene mine på cd.
- Back up av alle utdanningspapirene mine på data, ekstern harddisk og minnepinne.
- ta bilder av brilla mine og legge ut på bloggen hehe
- farge håret
- ramme inn mine papirer
- ta bilde av stæsj som jeg skal selge
- rydde i klærene mine!
- lage matplan for denne uka og neste
- redigere bilde for Connie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar