torsdag 25. juni 2009

onsdagen

Jeg huska å ta den lille pilla mi i dag! Har trykt i meg slik 3 stykk BetaKaroten nå:) Huska å ta den hver eneste dag. Ganske stolt av det. Føler at jeg har blitt litt brunere, men det er nok bare en placeboeffekt tenker jeg hehe.

Da jeg kom hjem fra jobben i går tok jeg sekken min, stappa den full med tomme flasker og tok med meg bikkja til butikken. Der pantet jeg flasker for 41,50 kr . Jeg fikk da kjøpt meg blåbær! hehe. Jeg skulle egentlig ha vært på tur å plukka selv, men veit ikke helt om det er så mye blåbær å finne i skogen nå da.

Da jeg fikk handla blåbær og var på vei hjem igjen med bikkja i varmen, ringte kjærest fra HOVE. Søten min. Kommer hjem i morgen! Kan nesten ikke vente. Resten av turen snakka jeg med mamman min på telefonen. Mamma og pappa er nettopp blitt ferdige med å pusse opp kjellerstuen. Flinke folka, så nå satt de på verandaen og koste seg med en pils, jeg fikk sinnsykt lyst å ta en kald en på verandaen da jeg kom jeg også, men trener som faen for tiden og har ikke så veldig lyst å herpe formen ved å drikke øl. (pluss at det var onsdag da).


Da jeg kom inn og fikk bikkja til å drikke vann, lagde jeg proteinpannekaker!! De ble kjempegode! Hadde litt Splenda over og blåbær!

* 30-40g havregryn
* 2ts linfrø
* 5-10g kruskakli
* 1ts bakepulver
* 20g prottispulver -gjett hvilket!!
* litt kanel & kardemomme
* 1egg + 1 hvitte
* 1dl? vann
* 1-2ts splenda -for søtere

La gjerne røren stå å svelle litt før du steker den..Stekes i stekepanne med Cocosa så blir det perfekte pannekaker! Lag ditt eget syltetøy av frossne/ferske bær du varmer med litt splenda..Nydelig!
Denne oppskriften er ganske mektig. Man får 2 kjempestore pannekaker av denne!

Så slappa jeg litt av hjemme med å henge opp klær og vaske en ny dose med tøy, før jeg hoppa i treningsjakke og bukse (faen så redd for å få flått når jeg løper i skogen) for å løpe sammen med bikkja. Var ute i nesten en time før jeg fikk dusja vekk svetten. Bikkja var så sliten da vi kom hjem datt bikkja sammen som en potetsekk på plena:P

Etter dusj, rydda jeg litt og la meg ganske tidlig!
FLINKE MEG!

Planen er å få kjøpt meg følgende produkter på www.proteinfabrikken.no

Proteinpannekake mix 980 g til 199kr
&


Shaker til 50 kr

2 kommentarer:

  1. Oi oi ute å løp med bikkja, skal si du er aktiv for tiden, fliiink du er snuppa :D

    SvarSlett