mandag 8. juni 2009

helg og dag

Kan innrømme at den produktiviteten som jeg forventer kommer på fredager etter jobb er ikke fult så framtredende som forventa. Fikk ikke gjort en dritt i helgen for å si det sånn:P

Fredag endte jeg opp med å spise litt god mat sammen med kjærest, slappe av med film og legge oss tidlig.
Lørdag dro kjærest kl 06.45 og jeg lå til kl var ca 10 før jeg var ut med bikkja en tur, så masse tv og fikk besøk av svigers. Ute med bikkja flere ganger og så enda mere tv. jadda. Produktiv? NOT
Søndag. opp kl 0600 med bikkja, kjærest kom hjem i 12 tiden. Så tv. ut med bikkja, pleia kjærest med vondt i foten. Butikken for å handle kaffefilter.
mandag. vaska klær. Opp kl 0630 og trente AEROLATES i 50 min og ut med bikkja en halvtime. Spiste havregrynsgrøt med bringebær til frokost. SINNSYKT regnvær. faen! gikk til butikken med 72kr i flaskepant. klissblaut. fikk panta, kjøpre 2 bananer, dro til jobben. Lånte bukse av Carina på jobb. tørr. digg.
har ikke mange planene lagt for dagen, siden jeg bestandig ender meg å ikke gjøre det uansett. Skal iallefall trene kondisjon i dag da. det er planen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar