torsdag 18. juni 2009

Liste fra KENZA

Lista

1. Hur gammal är du ? 21
2. Vem var den sista du träffade? Connie som nettopp kom på jobben
3. Hur lång är du? 152
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight<3
5. Vem ringde du senast? kjærest<3
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " :) * " - til Connie
7. Vad är dagens planer? Innom butikken å handle, vaske hus, selge ting på nettet.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jeg liker best å ringe om det er mye jeg skal spørre om og bruker sms når jeg skal gi korte beskjeder
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Samboere
10. När såg du senast din mamma? åj, det er en stund siden. Pinsen
11. Vilken ögonfärg har du? brune
12. När vaknade du idag? 0700
13. Har du någon gång hittat en katt? fant en død katt i en søppelpose med ved da jeg var ute å bada da jeg var mindre, noen som hadde prøvd å drukne den. Oppblåst å så ut som en stor gaupe.
14. Vilken är din favoritplats? hjemme
15. Vilken plats föredrar du minst? aner ikke
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tar en dag av gangen her
17. Vad skrämde dig som barn? er mørkredd fortsatt, men liker ikke EDDIE fra Iron Maiden cover.
18. Vem fick dig att skratta senast? Carina
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nei, men har ikke platespiller.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bærbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? kun hotpanties:P
22. Hur många kuddar har du i sängen? To
23. Hur många landskap har du bott i? svensk... faen...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfot
26. Är du social? veldig sosial av meg egentlig
27. Vilken är din favoritglass? spiser ikke det så mye, men Krokan
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? kjøpe bil, fikse garasje, fikse utdanningen min. kjøpe masse klær
29. Tycker du om kinamat? spiser ikke kinamat
30. Tycker du om kaffe? ja, sinnsykt mye
31. Vad dricker du till frukost? kaffe og vann. Liker ikke melk
32. Sover du på någon särskild sida? på ryggen med hendene bak hue:P
33. Kan du spela poker? ja
34. Tycker du om att mysa? mysa? hm.. (google) ja:P
35. Är du en beroendemänniska? jau
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja 2
37. Vill du ha barn? 2!
38. Kan du några andra språk än svenska? ja, engelsk
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
40. Föredrar du havet eller en pool? jeg liker innsjø og tjern jeg.
41. Vad spenderar du helst pengar på? datastuff
42. Äger du dyra smycken? ja, fikk noen av kjærest
43. Har du någon gång testat narkotika? nei!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? kafe, snus
45. Vem är den roligaste människan du känner? Syrran
46. Välj ett ärr på din kropp?ja, massevis
47. Vad har du för ringsignal? Cavestory
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
49. Flirtar du mycket? har kjærest
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hehe jeg tok det selv. EMO
51. Kan du byta olja på bilen? ja
52. Har du fått fortkörningsböter? hakke lappen
53. Vilken var den senaste bok du läste? "New Moon"
54. Läser du dagstidningen? leser aviser, på nett, på jobb
55. Prenumererar du på någon veckotidning? har jo lokalavisa
56. Dansar du i bilen? danser ikke jeg
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? hører ikke på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hehe på jobb
59. När var du i kyrkan senast? hm.. sist? begravelse tenker jeg

1 kommentar:

  1. Aah... Du er ikke den eneste som liker Twilight, kjære Anita! :) Jeg har sett filmen 73578494 ganger, og holder på å lese "New Moon". Skjønner ikke at folk leser bøkene på norsk!! Har kommet halveis i boka nå, er skikkelig spent på å lese fortsettelsen.
    Hvem er penest? Robert eller Taylor? (Edward eller Jacob). Taylor har RÅ sixpack ;O
    Hehe :D God sommer, forresten!

    Mvh. søskenbarnet ditt, Stine. ^^

    SvarSlett