onsdag 24. juni 2009

solbrun!

I går da jeg henta posten lå det pakke til meg der! Jeg hadde endelig fått Betakaroten som jeg hadde bestilt for lenge siden!!!!
Jeg betalte ca 129 kr for 2 mnd med betakaroten fra http://www.betakaroten.no/
Det er sikt at jeg skal spise en slik pille hver dag, ikke noe problem for meg det! skal faen meg bli brun og fit til sommers uansett!

Senere dro jeg til svigers for å grille litt. Jeg, bikkja, svigers og tante og onkel av kjærest grilla sammen. Var kjempekoselig med grillmat og is med fruktsalat! Aron fikk også smake på sommerkotteletter og is.
Kom ikke hjem før klokken var 23:30. Ganske så seint.

Savner kjærest jeg nå. Han har vært borte siden mandag, han er på Hove sammen med en kompis. Naboen som jeg får nett av er ikke hjemme og tydeligvis har han glemt at vi deler linje med han og han har skrudd av nettverket, slik at jeg ikke har internett andre steder enn på jobb:S
Det er faen meg på tide at de får fiksa noe utbygging i mitt boligområde slik at det er mulig å få internett hvor jeg bor, begynner å bli sinnsykt lei av å sitte på ustabilt nettverk som jeg får av naboen med RÆVA speed!

Uansett, ikke funker brikken min som jeg trenger for å logge meg inn på nettbanken heller. Så fikk bestilt opp ny brikke da på jobb. Må jo ha internett og mulighet til å shoppe på nett hehe.

Har jo fått bestilt meg konge klær fra Nelly
Ganske billig sted å kjøpe klær også. så det er jo ganske nice!

Ellers så skal jeg når jeg får lønn nå, dra til byen for å kjøpe meg noe sommerklær, prøvde de forskjellige sommerklærene som jeg har hjemme og faen alt så fryktelig ut! så må ut å kjøpe meg nytt tøy! Må også få kjøpt meg bikini!

2 kommentarer:

  1. hahaha din lille hacker!! Sikker på at naboen bare har slått av modemet? Kanskje han har fått sikret nettverket sitt etter han så dette blogginnlegget, hehehe

    SvarSlett