tirsdag 2. juni 2009

ny uke

Da sitter jeg på jobben med hodepine, men med en god følelse i kroppen etter helgen.

fredag kom foreldrene mine ned fra trønderlagen!! De kjørte hele veien ned, og sto på døra mi kl 1900 og smilte. Mamma og pappa hadde tatt med masse av de tinga mine som jeg fortsatt har oppbevart hjemme på gammelrommet mitt. Bøker, klær, skateboard osv. Vi gikk en tur på butikken med bikkja å kjøpte kjøttdeig, for å lage taco hjemme. Spiste masse og snakka lenge den kvelden. La oss sinnsykt seint. Men sinnsykt kos å få de ned!
Lørdag, dro vi til sentrum for å vise foreldrene mine litt rundt på sørlandet (vennesla sentrum) Der kjøpte jeg meg en splitter ny gassgrill!! JEHU. Ned på butikken å handle grillmat. Senere kjøpte mamma nye klær til meg. Snille mamman min! en kjole i lilla, 2 skjerf, 2 gensere og en strømpebuske/longs-kortsak. Vi var hjemme en stund og nyta solen, men det var ikke noe som helst vind eller noe. Så jeg la meg inne på stua for å slappe litt av i skyggen mens pappa og typen satte sammen grillen. Fikk faktisk litt farge også. Senere kledde oss opp i litt finere tøy og dro til fiskebrygga hvor vi spiste en bedre middag på Bølgen og moi. Etterpå dro vi ut på byen og tok noen pils på de forskjellige utestedene som er.
Søndag stidde vi opp ganske tidlig for å ta noe kaffe ute på den nye treassen vår hehe. Sinnsykt varmt da også. Sola oss litt før jeg og mamma begynte å forberede til grilling hvor vi marinerte kjøttet vi skulle ha, og laga potetsalat fra bunnen av! Så fro vi ned til Kinaresturanten og tok en pils der før vi da dro hjem igjen og begynte med grillings. Foreldrene til kjærest kom ned og satt til nesten 1 på natta. Snakka masse sammen, å det virka no iallefall som de kom overens.
Mandag var jeg opp ganske seint, tok litt kaffe sammen med mamma og pappa før de begynte å pakke for å dra tilbake til trønderlagen. Sinnsykt trist da de dro. Ble så sinnsykt stille og rolig hjemme. De sendte meg oppdatering på hvor de var i verden da. Det er jo kos. Jeg laga mat til kjærest på grillen også. Og klarte på en eller annen måte å rive av skapdøra på kjøkkenet å få det mitt i hodet, og så på låret, ned i gulvet og i tusen knas. SMART. vondt som bare julig iallefall, men ble mat uansett da hehe. Var også en tur ut på jobben til kjærest for å levere noen timelister. koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar