mandag 29. juni 2009

hvem,hva,hvor

livet er faen meg ikke bare en dans på roser. sitter på jobb og har aldri følt meg verre i hele mitt liv. alt har raset sammen, å det liker jeg ikke. aner ikke helt hva jeg skal gjøre med noe som helst. jeg bare er helt ute av fattning. Ikke veit jeg om jeg skal bli her nede. har ingenting som binder meg til sørlandet lengre. trist og jævlig. aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette. vil ikke tenke. på jobb for å unngå dette. men er ikke lett heller. jeg liker ikke tanken på at jeg ikke har noe som helst fast og holde i. ingenting faktisk. ikke har jeg noen her nede heller. faen. passa sinnsykt dårlig i går å høre på "perfect day". satt med klompen i halsen da ja. faen. livet er ingen dans på roser. det er sikkert og visst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar