fredag 26. juni 2009

JEG HAR

BESTILT MEG BILLETT TIL PRODIGY I OSLO SPEKTRUM 14 NOVEMBER!!!!!!!
Jeg er vært effektiv som faen i går! å kjærest kom endelig hjem i går! gud som jeg har savnet han! Sinnsykt koselig. Lagde kjempesterk pizza til kjærest og kosa masse på sofaen med film.
På kvelden gikk jeg tur med bikkja en stund. Kjærest var på butikken for å kjøpe seg kyllingvinger og jeg lagde meg proteinpannekaker. Jeg lagde mange små slik at jeg kunne ta meg meg på jobb i dag:D NICE
Ellers så skal jeg til sentrum vennesla i dag for å kjøpe meg sokker, hadde ett lite sokkeraid hjemme i går. Kastet en haug meg sokker meg hull i. På tide å kjøpe seg noe nytt. Å jeg skal kjøpe meg parfyme. MAX om jeg skal det!

2 kommentarer:

  1. kult, hvem skal du på konserten med??

    SvarSlett
  2. jeg skal med en del folk fra oslo. samme gjengen som jeg bruker å dra med til nederland:D

    SvarSlett